Spirit week

Det är sjukt mycket som hände just nu inför spirit week och homecomming som är nästa vecka! Detta är schemat:

Class Color Day
Alla klär ut sig i sin klass färg. Seniors - Blå, Juniors-Vit, Sopmohres-Green och Freshmen-Orange.

Redneck Day
Alla klär ut sig som cowboys typ.

Saladressing Day
Man klär ut sig som sallader. Seniors-Ceasar Sallad (Man klär ut som som gamla Rom), Juniors- Italian (Har ingen aning om vad vi ska vara men något italienskt antar jag), Sopmohres-Thousand Islands (Strand tema typ) och Freshmens-Blue cheese (Klä ut sig blå I guess, haha we are mean to the Freshmen ;)

Blue and Gold Day
Klä ut sig i skolans färger, blå och guld(gult funkar också). Jag var modell för den här dagen i fredags och försökte hitta något guld-aktigt plagg, men det fanns typ ingenstans! I Sverige hade jag hittat nått bara genom att gå in på typ H&M eller Gina Tricot! Jag hade på mig jeansshorts och en gul tröja istället... Det var hur kul som helst! Vi gick upp på scenen och visade upp oss, vi var ungefär 7 stycken för blue and gold day, och sedan var det över på 20 sekunder. Sjukt kul var det iallafall!

Beach Day
Alla klär ut sig som om man var på stranden. Inga badkläder är tillåtna dock! Haha.

Sedan ska vi ha en massa olika aktiviteter på kvällarna som typ Car Smash där vi tydligen ska slå sönder en bil med ett baseball trä, vi ska ha en bonfire och så ska vi ha truck ralley där alla klasser åker på ett lasbilsflak och skriker ut vilket år de går ut. USA... Jag vet. Men det ska bli askul!

Det finns även något som heter Powderpuff Day då killar och tjejer ska byta sporter. Killarna ska spela volleyball och tjejerna ska spela football. Det är inte riktig football utan flag-football vilket typligen inte är lika tufft, men har ändå hört att det kan vara lite tacklingar och sånt... Ska vara med på det och börjar bli lite nervös haha. Är inte världens största och starkaste person... Jag hoppas det kommer att gå bra!

Var och shoppade idag och hittade min homecomming dress! Det var den sista de hade och den var i XS tyvärr så den är liiite tajt, men det funkar. Vi ska åka förbi något sorts syföretag som kanske kan göra den lite större så jag kan andas haha. Nej men den passar, det är bara det att om jag ska dansa och så vill jag inte att den ska spricka för att jag rör på mig haha. Men stay tuned, bild på klänningen kommer upp imorgon (söndag)!


Ett gäng vänner hos min kompis Mia's birthday dinner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0