Happy Halloween!

Sitter på sängen och gör läxor samtidigt som jag käkar det sista av godiset jag skrapade ihop under trick or treat. Jag gick trick or treat igår med sammanlagt kanske tio pers och det var askul! Vi var nog de älsta som gick, men what the hell, free candy! Det var häftigt för det är verkligen så som man ser i filmer, alla klär ut sig och tar halloween på allvar. Husen var fint dekorerade och det var verkligen halloween känsla över det hela. Har tyvärr inte sätt några skräckfilmer i helgen. Tur det, skräck är inte min starka sida...


Ett gäng som klädde ut oss. Fråga inte vad jag var, haha. Drog på mig nåt i sista minuten...

På dagen gjorde jag och min värdsyster pumpor som vi skrapade ur och gjorde ansikten ur, fina va?

 
Nu måste jag fortsätta med min enorma hög av läxor... Uppdaterar snart vad som mer hände under helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0