Visum

Har äntligen kommit en bit på väg men mitt visum. Har skickat efter handlingarna från skattemyndigheten, betalat lite till banken och ska även ta kort till visumet idag! Det känns skönt att göra bort lite av det, men jag har även en del papper kvar som måste fyllas i. Det jag är lite rädd för är att de inte kommer godkänna mina papper eller nåt så jag måste åka ner till Stockholm igen, jag har inget problem med det, men det blir inte billiga resor isåfall... Jag får hoppas på att allt går bra! YFU lägret börjar närmar sig och det kommer nog bli riktigt kul! Jag hoppas det blir bra väder och roliga aktiviteter!

Kommentarer
Postat av: Linn

Har YFU läger? :000.

Det har jag inte hört talas om överhuvudtaget. Gick till och med in på deras sida och såg ingen (eller kanske så var jag bara blind.)

Jag skulle åkt med dem istället för Explorius, i så fall! Kan du förklara lite mer om det eller möjligtsvis ge mig en link eller något med bilder från lägrena? Upskattas oearthört mycket.

2010-05-25 @ 18:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0