Trött

Är helt slut efter dubbel träningar. Dansen börjar bli svår och väldigt jobbig, men det är roligt! Ska träna lite i veckan så jag hinner lära mig den felfritt så att uppvisningen blir bra :)

Sedan åkte jag direkt till ridningen där jag hade min sista hoppning för, jag vill inte säga forever, men på ett tag. Det känns lite sorgligt, kommer sakna det! Får njuta av de gånger som är kvar.

Jag fick även veta att jag inte fått något sommarjobb, men jag är reserv och jag kan få jobb om det är någon hoppar av men jag ska inte hoppas på för mycket. Jag måste få jobb i sommar! Ska söka lite och se var det nappar. Nu ska jag sova ut imorgon, det ska bli så skönt!

Men det allra viktigaste är att det snart är sommar och det börjar kännas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0