Det allra svåraste...

...med att blogga är faktiskt att komma på en bra rubrik, haha!

Nu har jag iallafall inte bloggat på ett tag... Eller sen igår, men ändå, hehe. Nu har jag gjort alla prov innan lovet! Gjorde de två sista idag! Min engelskaredovisning blev framflyttad till efter lovet så den slapp jag, så underbart skönt! Nu har jag bara en härligt påskäggsjakt och sen tre lektioner på skolan - sen är det LOV! Det ska bli så underbart skönt! Ska sova mycket, har sovit alldeles för lite de senaste veckorna...

Kom hem idag och gjorde en god smoothie och bara slötittade på tv, det var hur skönt sin helst att inte ha något att göra! Ikväll blir det bara att slappa, ska försöka se ett avsnitt av solsidan, måste ju se programmet alla pratar om!


Min goda smoothie ;)


Kommentarer
Postat av: Ada

Min var faktigst godare! (:

2010-03-31 @ 17:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0