Idag

Puh! Kom precis hem från kusinerna efter att inte varit hemma på nästan hela dagen! Dagen började med två sprutor i min vänsterarm, inte världens skönaste känsla, men jag är inte spruträdd - det gjorde bara ont. Kommer nog bli stammis på sjukhusen nu när jag måste vaccinera mig mot lite allt möjligt.

Sedan blev det Fortet! Det var grymt kul och jag rekomenderar alla att prova på det, man kan verkligen vara i alla åldrar, det blev lite jobbigt att krypa omkring på golvet ett tag, men sjukt kul var det! Sedan blev det en mysig fika med Alice hemma hos mig - alltid lika kul! Efter det bar det av direkt till kusinerna och nu är jag här. Snacka om fullpackad dag, men det gillar jag! Resten av kvällen blir det nog bara att ta det lugnt, börjar känna att jag är ganska trött vid det här laget!

Hoppas alla haft en härlig fredagkväll - det har iallafall jag! :D

(klaga inte på min brist av fantasi på min rubrik ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0