Glass, glass, glass i stora lass, lass, lass...

Shit vad tiden går fort, har inte ens hunnit blogga ju! Igår gick jag en stund på stan på jakt efter en svart skinnjacka. Jag har redan en brun, men jag tänkte att den skulle vara snyggt att äga en svart också. Jag gick runt på alla affärer i hela stan som hade skinnjackor! Så fort jag såg någon snygg hann jag inte ens prova den för att prislappen var så hög. Jag skämtar inte när jag säger att de flesta jackor kostade mellan 1500-3000kr! Det är alldeles för dyrt för min plånbok iallafall... Tillslut lyckades jag hitta en fin på H&M för bara 400kr! Det var inte så faligt ändå, jag får se om jag köper den! Så här ser den ut:


Vad tycks? :D

Hade även filmkväll hos en kompis igår där jag även sov över, supermysigt var det! Är rätt så trött idag dock, blev ganska sent igår...

Idag var jag på stan och åt glassbuffé! På Folkets Hus fanns det glassbuffé där man betalade 50kr och så fick man äta hur mycket glass som man ville! De hade inte lite sorter heller, det fanns verkligen allt! Melon, apelsinsorbé, päron, choklad, choklad-banan, jordgubb, regnbåge... You name it! Blev lite mätt... Sammanlagt blev det några skopor för mycket, hehe. Grymt gott var det iallafall!


Nu ska jag hoppa in i duschen sedan blir det att gå på CypherSkillz (danstävling, och nej, jag ska inte vara med haha!) med tjejorna ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0