Engelska test

Nu har jag precis varit och gjort ett engelskatest inför utbytesåret. Först trodde jag det var ett skämt och fick kväva ett skratt när jag fyllde i de första frågorna. En fråga kunde vara att man skulle titta på en bild med en man i mitten av rummet och så fick man fyra alternativ om vad bilden beskrev i stil med:
A) mannen står i mitten av rummet
B) mannen öppnar dörren
C) det finns ett fönster i rummet
D) mannen dansar

Fast på engelska då! Ju längre testet gick desto svårare blev det, men jag klarade nog de flesta frågorna hoppas jag, det var bara några enstaka som jag var lite osäker på.

Idag hade vi volleyboll på gympan, det gjorde fruktansvärt ont första gångerna man slog bollen men sedan vänjde man sig och det blev riktigt kul tillslut. Det röda på händerna satt i någon timme efteråt dock, hehe. Kanske borde satsta på att spela volleyboll i sommar? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0