Earth hour

Då har man ställt om klockan. Innan jag gick och la mig igår så ställde jag om klockan på mobilen så jag skulle komma upp i tid i morse. När mobilen ringde klev jag upp och hann klä på mig innan jag såg att mobilen hade ställt om sig igen själv, automatiskt, så jag klev upp en timma förtidigt. Kul! Som tur var är jag morgontrött vilket innebar att det var bara för mig att lägga huvudet på kudde så somnade jag igen.

Idag blir det en tråkig pluggsöndag. Har tre prov på tisdag och ett av dem är matte, då måste jag verkligen plugga. Jag hatar att plugga inför ett matteprov för de uppgifter man tränar på kommer ändå inte på provet så det är svårt att veta vad man ska plugga på. Aja, jag får överleva.

Kom ni ihåg att delta i Earth hour igår kväll? Det gjorde jag! Det var väldigt mysigt att släcka ner och tända en massa ljus. Det borde göras oftare!


Kommentarer
Postat av: sarah

jag var istället på Earth Hour Show i sthlm :)

2010-04-02 @ 16:29:34
URL: http://nattstad.se/sarahslifes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0