Äntligen är det dags

Idag blir en ganska lugn dag. Har just gjort klart ansökningspapperna till ett stipendium jag söker inför USA, nu är det klart att skickas! Hoppas jag får det! Nu gäller det bara att ta tag i nästa pappershög... Har redan kommit en bit på väg, imorgon blir det tandläkaren och läkaren dit jag måste gå för de ska fylla i några papper. Jobbigt, men skönt när det är över!

Jag kan inte fatta att det redan gått nästan 2 dagar av lovet, det får inte få så fort! Jag vill ha lov länge! Lovet har varit underbart hittils, hoppas resten blir lika bra!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad är det för stipendium? :)

2010-03-09 @ 16:01:10
Postat av: Cecilia

BILDBILDBILD! jag vill se det du köpt nu myssis! eyyyy och hoppas det går bra med tandläkaren och det! Kan vi ses fredag btw?:D

2010-03-09 @ 20:20:34
URL: http://livingusa.blogg.se/
Postat av: Cecilia

BILDBILDBILD! jag vill se det du köpt nu myssis! eyyyy och hoppas det går bra med tandläkaren och det! och.. Kan vi ses fredag btw?:D

2010-03-09 @ 20:31:13
URL: http://livingusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0