Let’s build some muscles!

Idag har jag tränat dubbelt och dessutom cyklat till båda träningarna, vilket blir ganska långt sammanlagt! Först hade jag dans (street) på skolan. Vi tränar till vår uppvisning, det kommer bli hur coolt som helst i slutändan! Det var riktigt kul! Hoppas jag inte glömmer allt när jag väl står där på scen och ska uppträda!

Sedan bar det nästan direkt av till ridningen där vi hade voltige. Det innebär att det finns små handtag vid sidan av hästen och så ska man göra olika akrobatiska öviningar. Allt gick bra tills man skulle hoppa upp på hästen i trav (när den typ springer, ganska fort dessutom!) i farten alltså! Efter några tappra försök gav jag upp! Det jobbigaste var inte att försöka hoppa upp på hästen, det var att komma ifatt hästen för att kunna hoppa upp!


Nja.. Liite mer träning kanske? ;)

Har även haft nationella i engelska idag! Det var en lätt skrivuppgift enligt mig! Man skulle skriva ett brev till ett företag som hyrde ut lägenheter för man skulle studera ett år utomlands. Det var väldigt lätt på grund av att jag själv ska iväg och redan skrivit ungefär ett sånt brev nyligen. Hoppas jag får bra på det! Några stavfel vet jag smög sig in och även lite grammatikfel, men det är bara att hoppas på det bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0