I feel good

Jag känner mig väldigt duktig just nu! Jag var på en danskurs imorse på Mariehem och tänkte sedan ta bussen hem. Jag såg precis stationen när jag såg bussen komma och kollade därför tabellen efter nästa buss. Det visade sig att den gick först om en timme så jag bestämde mig för att gå in till centrum men sällskap av Alice. Det var sjukt fint väder och underbart att gå på promenad! Jag hade på mig mjukiskläder och allt.

När jag kom in till centrum orkade jag inte vänta på min buss som gick först om en halvtimme så jag gick istället hela vägen hem! Jag gick alltså nästan 5 kilometer, vilket tog ungefär 45 minuter! Det tycker jag var mycket! Härligt var det iallafall! Passade även på att köpa min första pinnglass för i år, en magnum vit choklad - helt underbar god! Älskar vit choklad.

Imorgon är det skola... Är inte peppad men får stå ut i tre dagar, sedan åker jag till fjällen! Ska bli härligt att vara ledig igen!

Kommentarer
Postat av: linda

Haha, jag missade också bussen..blev galet arg! så efter 6 timmars nonstop workshop gick jag hela vägen hem! Gaah! vi är bäst

2010-04-12 @ 10:09:22
URL: http://enlindatouch.blogg.se/
Postat av: alice

Vi var så himla duktiga som gick My, good job!

2010-04-12 @ 10:31:27
URL: http://engladflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0