Hemma!

Förlåt, hade så stressigt med att packa i onsdags så jag har helt glömde bort att tala om att jag skulle åka till fjällen!

Har varit där nu iallafall och kom hem för nån timme sen. Det har varit helt underbart och om jag inte inbillar mig har jag har nog fått liiite färg i ansiktet till och med! Har nu ont i hela kroppen och haltar på ena benet för all träningsvärk efter all snowboard åkning, men jag överlever! Är helt slut efter 5 timmars bilresa och 4 dagar av åkning så det blir inte så mycket mer uppdatering än det här. Ska uppdatera mer med roliga händelser och bilder imorgon när jag inte är lika trött!

Hoppas ni haft det bra hemma!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Det har vi! Och ännu bättre blir det med ett inlägg från favvobloggcheyen!! ;pPpPpP haha var bara tvungen. Cya tommorow hunney:D

2010-04-18 @ 22:26:52
URL: http://livingusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0