Shop til' you drop

Idag har jag varit på stan och shoppat! Jag och Linda hade en riktigt shoppingdag och gick i alla affärer, eller de som vi hann innan alla stängde... Här stänger alla affärer redan kl. 4 på lördagar....

Mina fynd var iallafall två par skor från skopunkten! Och eftersom min syster också köpte ett par där så kunde jag använda den berömda frasen "Ta tre betala för två". Så jag fick två par skor för endast 430kr!

Här är mina nya babies!



Måste säga att de inte riktigt gör sig till rätta på bild - de är mycket snyggare i verkligeheten!
Men vad tycks?


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Dom översta var rätt lika dom du redan har, men dom undre var jättesnygga!

2009-09-20 @ 11:18:13
Postat av: Ellinor

Jag tycker att dom verkar vara riktigt snygga :)

2009-09-20 @ 12:43:43
URL: http://elliiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0