Snow

Idag har det snöat! Det har snöat för någon dag sedan här men då var det över natten. Idag fick man se flingorna dala ner till marken, det känndes riktigt mysigt faktiskt! Inte att cykla i då som jag gjorde i morse men det är en annan historia...

Idag har det äntligen blivit höstlov! Om tre dagar är jag just nu i denna stund i det vackra Ungern och Budapest! Det ska bli så häftigt att få åka dit, jag längtar!

Som ni säkert märkt har jag en ny design! Var så less på min gamla så jag kände för en förändring! Men vad tycker ni egentligen om den? Ska jag byta tillbaka till den gamla eller ska jag behålla den här? Var ärliga, jag tar inte illa upp!
Rösta gärna till vänster.

Sitter fortfarande och ler åt att Tokio Hotel kommer till Sverige, nu gäller det att få tag i biljetter bara, vilket inte är det lättaste, sist var de slut på en halvtimme...



Ha en härlig fredagskväll allihopa!


Kommentarer
Postat av: Ida

DET SNÖADE HÄR IDAG MED!!! haha och den design var jättefin! :P

2009-10-23 @ 19:27:06
URL: http://idathewiseone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0