Silence has been killing you

Shit vad jag är trött! Jag är helt slut efter att ha haft både dans och ridning på rak, det tar på lite grann! Speciellt eftersom jag hade en stel häst, är helt slut i armarna, kan knappt trycka ner tangenterna... Fast dansen var jätterolig, jag gillar hip-hop mer och mer. Jag skulle egentligen på en föreläsning men valde ridningen istället, vilket jag är glad att jag gjorde, fick höra att föreläsningen inte var så bra, hehe.

Snart är det fredag igen! Shit vad fort det går! Har inga speciella planer inför helgen, men jag vill hitta på något så ring gärna mig!

Snart är det Grey's, brukar inte det men funderar på att krypa upp i soffan men en kopp varm choklad och bara mysa.
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0