Onödigt

Varför ska jag veta hur en stjärna föds eller dör? Eller vad en snubbe som hette Eratosthenes gjorde?
Det är det jag har gjort hela kvällen iallafall. Har naturkunskapsprov imorgon, ska försöka plugga lite nu inna jag ska gå och lägga mig. Jag har varit sjukt trött och hängig hela dagen, det har varit jättejobbigt att gå i skolan...

Men imorgon är det inte vilken fredag som helst, det är HÖSTLOV imorgon! Eller efter skolan imorgon, då börjar lovet! Äntligen! Shit, det känns som om det var igår jag började gymnasiet. Nu är det inte långt kvar tills jag åker till Budapest! Jag har nog fortfarande inte fattat att jag ska dit... Det brukar komma först när jag sitter på planet...

Nu måste jag plugga, cya!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Snygg design! Iofs gillade jag förra men man behöver ju förändring ;)

2009-10-23 @ 18:35:29
URL: http://livingusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0