Mysig helg

I helgen har det varit full fart. Jag har gjort något alla tre dagar (ja, fredag är också helg, eller iallafall kvällen). Fredagen var jätterolig helt igenom. Lördagen var också rolig, såg en film som heter "I love you man", den rekomenderar jag starkt! Den var jötterolig! Idag är det söndag, men det är ingen vanlig söndag, det är kanelbullens dag! Och vad har man bakat då om inte - kanelbullar! Jag har varit hos Filippa med Linda och vi storbakade kanelbullar som blev jättegoda! Är jättemätt på all deg och bullar... Men håll med om att degen nästan är godast? Precis innan man stoppar dem i formerna med fyllningen.. mums.
Jag bjuder på en bild från idag på våra fina bullar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0