Loud

Lyssnar just nu på Tokio Hotels nya låt "Zoom" på högsta volym. AJABAJA! Jag skulle ju vänta tills albumet kom ut innan jag skulle lyssna på några låtar! Jag tycker iallafall jag har varit duktigt som bara lyssnat på Automatic/sch, Humanoid och nu Zoom när alla låtarna nu finns ute på Spotify. Jag kan knappt vänta tills jag håller albumet i handen vilket är på ONSDAG förhoppningsvis! Då ska jag sitta hela kvällen och bara njuta. Har jag väntat i 2 år på ett nytt album kan jag vänta 2 dagar innan jag lyssnar på fler låtar.  Jag vet att Tom spelar piano live i låten Zoom och jag har sett ett litet klipp, så fruktansvärt vackert!

Nu måste jag återgå till mitt engleskaarbete och plugga till mitt spanska prov!
Adiós!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0