Jag hatar...

...att försova sig! Jag var så smart i morse att jag lyckades med det. Jag hade ställt klockan på 07.45 och då snoozade jag den några gånger för att sedan stänga av den. Då tänkte jag det klassiska "bara en minut till" och såklart så somnade jag om. Nästan en och en halvtimme senare, 09.05 (!) vaknade jag! Jag skulle då åka om en halvtimme! Det var bara att rusa upp ur sängen, slänga i sig en macka, snabb fixa håret och måla lite mascara, slänga på sig första bästa kläder och cykla iväg. Som tur var hann jag i tid men det är inget jag gör om! Usch vad stressigt det var...

Imorgon ska jag gå upp i tid...

Kommentarer
Postat av: Filippa

hahah du är dåå alltid i tid, även när du försovit dig = )

2009-10-13 @ 07:54:31
URL: http://fanner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0