HUMANOID

Sitter nu och pluggar tyska samtidigt som jag lyssnar på Tokio Hotels nya album Humanoid på allt för hög volym. Haha, jag plyggar tyska och lyssnar på tysk musik! Okej, dåligt skämt...
Idag har det varit en jättebra dag! Höll på att somna första lektionen men sedan rullade det bara på. Hade spanskaprovet och det gick bra hoppas jag, det kändes så. Vi hade även dans och det var jättekul! Vi dansar till en låt som heter Arab Money av Busta Rymes och den är faktiskt bra! Även fast hip-hop inte direkt är min favoritmusik....

Ridningen gick också bra, hade hoppning! Skulle kunna ge en lång beskrivning av hur det gick men det skulle vara så tråkigt att läsa för er. Det gick skitbra och är jättenöjd iallafall!

Nu är det bestämmt och bokat! Jag ska på bio med några tjejer från klassen på fredag och se premiären av FAME! Det verkar vara en jättebra film och det ska bli jättekul!

Nu måste jag plugga in glosorna... :(
Här är mina album som jag fick idag av Tokio Hotel! Ett tyskt och ett engleskt!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Heej :) åå, jag vill också ha albumen :) dom är så bra. Men just nu lyssnar jag på spotify, där finns dom nu :D :D

2009-10-07 @ 22:03:12
URL: http://elliiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0