Home sweet home

Nu är jag hemma igen!
Som vanligt när vi flyger, känns det som, blir det alltid något problem. Planet från Budapest var nästan en timme försenat vilket gjorde att vi missade planet som skulle ta oss från Arlanda till Umeå. Vi fick då beskedet att nästa plan till Umeå gick på måndag morgon. Kul, tänkte vi, det går ju inte, skolan och allt börjar ju på måndag. Så vi frågade om det inte gick något plan från bromma och det gjorde det. Så då fick vi åka hem den kvällen iallafall. Vilken tur, jag hade åkt på världens förkylning och hade dessutom hög feber så jag hade absolut ingen lust att sova över på Arlanda. Så vid niotiden var jag hemma och jag gick och la mig direkt, var helt slut. Efter elva timmars sömn är de mesta av febern borta men den lämnade efter sig en enorm förkylning istället.

Nu ska jag sätta mig och rensa bland de 300 bilder jag tog i Budapest så ni får se hur det ser ut där.
Förutom krånglet med flyg så hade jag en underbar vecka där, det var så vackert allting och en så mysig stad. För att inte tala om shoppingen, har inte vågat räkna ut vad jag är skyldig mamma och pappa än...


Kommentarer
Postat av: cecilia

ja det e jag som skriver! sa harligt att det var bra i budapest! synd att du blivit sjuk bara.. det e jattebra har med, men jag kan typ inte ta sa mkt bilder for jag kan inte ladda kameran! dom har andra uttag har sa ingenting gar att ladda! plus att plattangen och allt inte heller funkar. dryyygt... men jag har det jattebra iaf :)

har sa mkt att beratta men jag ringer dig nar jag kmr hem! miss u! :)

2009-10-31 @ 14:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0