Utbytesår?

Jag har länge funderat på att åka på utbytesår. Det är lite till och från, ibland är jag jättesugen på att åka och ibland är jag säker på att jag vill stanna hemma. Att åka till ett annat land i ett år, jag menar ETT ÅR, det är lång tid. Men vi får se, antingen far jag nästa år eller året efter det eller så åker jag inte alls. Det skulle vara en häftig upplevelse att spendera ett åt i tex. USA eller Spanien dock.

Skolan var jobbig, jag skriver på ett arbete och vem som helst måste ju förstå att man inte kan sitta och skriva på ett arbete i 2 timmar i sträck. Speciellt inte i ett varmt klassrum framför en dataskärm! Lektionen kröp fram och det var underbart skönt att komma ut i friska luften och sedan sätta sig på bussen hem.

Ska försöka plugga lite innan Linda kommer hit! Vi båda kände att vi behövde en pause från allt pluggande så vi ska bara slappa och göra ingenting. Gud så skönt!

Skulle inte vara helt fel att bo ett år i USA, eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0