Tierd as hell

Ligger nu i min säng och är ganska så trött efter en helkväll med roligtheter. Jag och några härliga tjejer bestämmde oss för att köpa lite glass (bla. Ben&Jerry Alaska, grymt god!) och se på Mysteriet på Greveholm! Sällskapet var underbart och Greveholm var väl inte riktigt lika bra som jag minns det, men ändå bra för att vara julkaleder! Önskar jag var lika bra som de små barnen i filmen på att skådespela... Om det är något jag inte gillar och inte är bra på så ör det skådespeleri. Hatar när man ska överdriva en massa, inte min grej alls.

Nu är det äntligen fredag och fredagsmyyys har jag haft! Det blev verkligen en lyckad kväll och jag hoppas vi kommer att göra det lite oftare!

Imorgon blir det nog stan en runda, ska försöka hitta ett par bekväma och snygga jeans, eller jeansleggings, varför inte? Sedan blir det nog att se årets höjdpunktsfilm, New Moon! Jag ska gå och se den med några kompisar på eftermiddagen och jag hoppas den är bra! I annat fall har man ju nånting att titta på i alla fall...



Nej, nu måste jag sova, ska upp 8.30 imrogon för att jobba....

God natt!


Kommentarer
Postat av: Erica

Åh, Mysteriet på Greveholm är ju hur bra som helst! ;-D

2009-11-27 @ 15:31:37
URL: http://iryccah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0