Skyltsöndag

Idag inledde jag julen med att julpynta mitt rum och gå på skyltsöndag på stan. Stan var lite av en besvikelse då det inte fanns några stånd med roliga julsaker i men det gjorde inget. Jag och Linda gick omkring lite innan vi satte oss och fikade, mysigt!

Tänk att det snart är jul, det är sjukt vad tiden går fort! Innan man vet ordet av är det julafton och sen nyår. Gud vad roligt! Hoppas det kommer lite snö i år. Önskelisor måste man skriva också... Problemet är att jag inte kommer på något att önska mig... Jag vill ha en ny parfym men hittar ingen som passar mig. Något killar aldrig kommer att förstå är att man inte bara kan ta en som luktar gott, den måste vara "du", den måste matcha en själv. Just nu kör jag på Britney Spears, Fantasy och den luktar jättegott, men vill gärna prova någon ny :)



Några tips på andra parfymer som lutar gott?


Kommentarer
Postat av: linda

endless dreams by isabell kristensen - men den är min!!

2009-11-29 @ 23:44:41
URL: http://enlindatouch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0