Just Dance

Idag var det väldigt roligt på dansen! Vi ska tydligen börja göra lite breaking! Det är inte riktigt min typ av dans, är inte sådär tung i golvet som man ska vara, är lite mer en jazzdansare eftersom jag dansat bugg, men det är ändå skitkul att få vara dansa så, lite tufft! Vi har änsålänge inte böjat snurra på golvet ochen massa men det kommer väl, det ser jag framemot, även om det är lite svårt...

Jag vet att jag sa att jag skulle lägga upp bilder från Budapest, men det kommer! Har varit lite lat bara. Ikväll blir det inte att vara lat, har en hög at skolböcker bredvid mig som måste göras, även om jag inte har den minsta lust.
Så bye,bye, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0