If I say you're the one, would you believe me?

One tree hill alltså. Såg precis ett avsnitt, kan en serie vara bättre? Åh, jag älskar den serien, så underbart bra den är. Om ni inte sett den - SE DEN!

Har också varit och klippt mig idag! Slingat håret ljusare så att inte min fula utväxt syns så mycket och klippt bort en hel del nött och slitet hår. Jag hade en toppen frisör och blev supernöjd! Som vanligt är det ingen som ser någon skillnad men jag antar att det alltid är så... Jag brukar inte vara så bra på att märka sånt själv, det ska vara om man färgar håret från blond till svart eller nåt... Kommer lägga upp bilder nån gång!

Har för en gångs skull inte mycket plugg alls. Faktum är att jag inte har någonting alls att plugga på ikväll så jag ska bara slappa. Lyssna på evighetsregnet - att det aldrig kan sluta regna! Snälla snö, kom snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0