#?!?#*^*

Har varit en riktig skitdag idag. Började med att vi i slutet av dagen (som förövrigt varade från 8-4...) hade två timmars lektion i ett klassrum utan luft och stirrandes in i datorskärmar. Sedan när man försöker lätta på ökenhettan och öppnar fönstret klagar alla på att det blir för kallt. Så tillslut pallade jag inte mer och stack en kvart tidigare än vi egentligen skulle slutat.

När jag kom hem rann det över och jag var bara slut och less på allt plugg och blev förbannad och sur. Som tur är kom Linda och räddade min kväll så jag blev glad och det var supermysigt hemma hos henne! Tack Linda!

Nu ska jag försöka plugga lite iallafall så jag får det gjort.

Hoppas ni har haft en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

sv: ja du får gärna hjälpa mig med taggen i hörnet ;)

2009-11-18 @ 16:47:40
Postat av: Cecilia

sv: ja du får gärna hjälpa mig med taggen i hörnet ;)

2009-11-18 @ 16:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0