Beautiful Budapest

Här kommer några bilder från Budapest som jag tog. Vackert, eller hur?






Detta tycker jag var superfint och var tvungen att få med det på kort. Det fanns några järnstolpar som bildade en liten bur mitt i en fin park och där stod det "Lock happiness. Budapest" och så fanns det folk som hade satt hänglås runt hela buren. Att låsa in lycka och bevara den. En väldigt vacker gest tycker jag.


Undebart goda Langos som vi åt många gånger.







Det här rekommenderar jag ALLA att äta! Det är friterad kyckling med äppelbitar och kanel till potatismos - hur gott som helst!


Puh, det var allt jag lägger upp idag. Ska försöka sno mammas kamera så ni får se lite mer än bara naturbilder, alla bilder som jag la upp nu är från min kamera och då är det ju jag som tar så jag blir inte med på så många kort ;)


Kommentarer
Postat av: pauline a

mycket fint!

sv: jarå, den är super bra! hela deras nya album är bra:) ja det var verkligen längesen, vi får dra ihop någonting med brudsen snart:)

2009-11-01 @ 17:16:34
URL: http://paulineader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0