Sundsvall!

Imorgon ska jag shoppa... i Sundsvall! Men min kusin! Gud vad roligt det ska bli! Men så finns det ju alltid en hake...
Och det är att det är 26 mil till Sundsvall och det innebär att vi vill vara där så tidigt som möjligt vilket gör att vi bestämt oss för att ta bussen 05.45 på morgonen! Bussen går alltså den tiden, vilket innebär att jag måste göra mig i ordning och cykla dit också, vilket betyder att jag måste gå upp ca. 04.15. Jag som blir lite grinig av att gå upp halv nio på en helg och jobba... Aja, iallafall så är vi i Sundvall runt 10 tiden och då shoppar vi tills fötterna går av nästan till fyra, fem nån gång då vi tar bussen hem. Vi fick ett riktigt kanonpris på 286kr tur och retur!

Hoppas nu jag hittar något, har redan spanat in ett par skitsnygga skor från Scorett, hoppas de har dem kvar så jag kan prova dem!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0