You're not feeling anything, because you're without love

Mycket piggare idag. Gick på stan efter skolan och såg flera av mina nya klasskompisar, det var lite kul :)
Har även köpt ett sött litet kodlås till mitt nya skåp, illgrönt. Nu måste jag bara lista ut hur det fungerar....

Längtar tills det nya numret av Bravo kommer ut, det ska tydligen finnas massor av underbara nya bilder på Tokio Hotel under deras nya video av deras nya låt Automatic. Har redan tjuvtittat, skitsnygga bilder!
Har lyssnat på låten om och om igen, den är så bra! Sätter sig lätt på hjärnan.

Imorgon är det fredag, gud vad skönt! Slutar alltid efter lunch på fredagar, kan det bli bättre?
I helgen ska jag på återträff med gänget från sommarjobbet, ska bli kul!


Kommentarer
Postat av: Ada

Haha , ja som du har sjungt på den låten hela dan !

2009-08-20 @ 18:40:35
URL: http://tjejensomheterada.blogg.se/
Postat av: cassi

sv: åhh, tack du är ju guld värld! det värmer verkligen ,tacktacktack! :*

2009-08-20 @ 18:53:32
URL: http://madebycassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0