Första dagen

Idag var det första dagen i det nya gymnasiet. Konstigt nog var jag inte så nervös som jag trodde jag skulle vara. Jag var lite nervös kvällen innan men på morgonen var det borta. Jag cyklade till skolan med en kompis som också skulle börja UIG och vi gick in i Aulan. Därinne ropade de upp en massa namn och vi delades in i klasser. Jag och min kompis hamnade inte i samma klass vilket jag blev lite besviken över men det kan också vara bra, då lär jag känna hennes nya klasskamrater också!

Först kändes det lite läskigt och stelt att sitta med sin nya klass, men sedan efter lunch kom det igång och jag började prata med några jättetrevliga tjejer. Nu är jag peppad inför imorgon då vi ska på läger, det ska bli roligt att lära känna alla!

Gymnasiet kommer att bli bra, jag gillar redan min nya klass känner jag, fast jag inte pratat med alla. Det kommer att bli tre fina år för mig.

Hoppas eran gymnasiestar också gick bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0