Pepinos

Haha, jag kan fortfarande inte fatta hur der är att bo i en liten stad. Jag har varit på en pizzeria som heter Pepinos ett par gånger sen jag kom hit. Killen som tar beställningarna frågade en gång var jag kom ifrån eftersom jag och en kompis pratade om att mitt namn var så konstigt. Jag sa att jag var en utbytesstudent från Sverige och nästa gång jag kom dit kom han ihåg vem jag var! Nästa gång jag gick dit beställde jag en slice margarita och sen idag när jag var där igen jobbade han och frågade om jag ville ha margarita, haha!


Två kompisar på Pepinos

Alla vet verkligen vem alla är här och i skolan finns det inget som heter privatliv. Zero. Nada. Inget. Så fort man gör någonting så vet alla om det. Det är jätteroligt samtidigt som det kan vara lite creepy ibland. Sålänge jag inte gjort något som jag inte vill att alla ska veta njuter jag, hehe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0