Väntan på placering

Mailade YFU angående placering och de svarade att det var jättesvårt att svara på, men att de hoppades jag skulle få i juni, juli eller värsta fall augusti. Jag hade hoppats på lite tidigare, men det är klart att det är omöjligt att veta. Allt beror väl på när familjen bestämmer sig för att acceptera mig.

Jag tror inte att bara för att jag var sent ute med papprerna att jag får en familj som "blivit över". Jag tror vissa familjer bestämmer sig väldigt sent om de ska vara värdfamilj eller inte helt enkelt. YFU gör även sitt bästa för att matcha mina intressen med bästa möjliga famlij och det tar sin tid antar jag :) 

Jag får fortsätta skanna Google Earth och kolla på fina stater ;)

Har även beställt en ny kamera så att jag kan ta fina bilder under mitt år! Den heter Canon Ixus 200 IS och jag ska få hem den när som helst, jag hoppas den är bra!

Min nya kamera

Kommentarer
Postat av: My

Det är nog som du säger, att vissa familjer bestämmer sig väldigt sent. Lite jobbigt för dom som går och väntar på sin placering. Men du kommer nog få en väldigt rba familj när du väl får den :)



Sen så får du skirva vad du tycker opm din nya kamera när du får den. Jag ska få en i födelsedagspresent, men jag får välja vilken jag vill ha. Så en liten recension på din vore fint ;) Kram

2010-05-20 @ 09:08:46
URL: http://myusa.webblogg.se/
Postat av: niklas

jag länkar dig nu! kul att det är fler utbytisar från Umeå!



/ Niklas

2010-05-23 @ 20:52:47
URL: http://niklasiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0