Den långa väntan

Ringde nyss YFU och hörde hur det gick för mig på engelskatestet som jag gjorde för någon vecka sen. Kan stolt säga att jag fick 61/67 poäng! Är riktigt stolt måste jag säga, det känns skönt! Inte för att det här testet var särskilt viktigt, men det känns bra för mig att det gick bra ändå.

Passade även på att fråga om mina papper hade kommit in och de hade de! De hade läst igenom dem och de sa att det såg väldigt bra ut. Puh, nu kan jag andas, var lite orolig för att jag skulle missat nåt papper eller att mitt brev var för långt, men det ser tydligen bra ut! De skulle skicka iväg dem till USA idag! Nu väntar bara den långa väntan...

Det känns såklart skönt att vara klar med allt men det är sammtidigt väntar nu en spänd väntan fram till i början av maj då jag troligtvis kommer att veta var i USA jag hamnar! Hon som jag pratade med sa att det var de allra flesta hamnade i norra delarna mellan sjöarna och bergen, men att man såklart kunde hamna i södern och i öst också, men att det inte var lika vanligt. Nu ska jag sätta igång att titta på olika sater i norr och kolla lite hur det ser ut!

Frågade även hur det var med visumansökningen och det är tydligen så att man måste åka ner till Stockholm personligen för att man ska göra ett fingeravtryck. Det känns lite onödigt att åka ner dit för det, men har planerat att göra det i samband med lägret som är i mitten av juni, det blir nog super!

Det är fortfarande helt otroligt att jag ska till USA - det har inte sjunkit in än!

Kommentarer
Postat av: Felicia

sv: Absolut, länkar gärna :D

2010-03-27 @ 13:08:15
URL: http://foppaiamerika.blogg.se/
Postat av: Randy.

Din blogg verkar väldigt intressant. Jag kan inte på så sätt "följa" dig som jag vill men jag har en länk av din sida som jag sparar på Word och tittar in. Hur ofta bloggar du, så jag vet när kan jag kika in?

Jag vill gärna fortsätta och läsa och se var du hamnar! Jag är femton år och är själv väldigt fascinarad med tanken av ett år i USA. Jag har några frågor jag vill ställa, om det går bra?

Okej, jag undrade bara hur det gick för dig pengavis? Kostade det runt 60 000 som några sidor visar och fick du stipendium eller något sådant? Jag vill åka nästa år, runt september om jag har tur, när betyder det att jag ska skicka in papper och såna saker? Förresten så har jag aldrig hört talas om YFU. Vad är det för bolag?

2010-03-27 @ 16:04:55
Postat av: Sara

Ser att du också ska till USA! kul :) Ska det med, ska vi länka varandra? :)

2010-03-27 @ 19:03:06
URL: http://saraljungbergusa.blogg.se/
Postat av: My

Hej My!

jag hade fått veta fel resultat på testet bara så att du vet xD ^^ Men nu har jag fått veta rätt poäng på testet. :P

Ha det så bra!

2010-04-06 @ 17:01:00
URL: http://myusa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0