Klar!

Har slitit som jag vet inte vad för att få ihop alla papper tills idag och nu är jag äntligen klar! Jag postade dem nyss och de borde vara framme på fredag! Så himla spännande! Jag skickade in alla papper förutom "B1" där läkaren skulle fylla i en massa, men eftersom jag inte varit hos läkaren än kunde jag inte skicka in det.

Det enda jag oroar mig för är mitt "Host Family Letter". Jag såg precis när jag kollade igenom alla papper att det brevet helst skulle begränsas till en sida - jag hade två! Jag får hoppas att det inte blir något problem med det, då får väl YFU säga till!

Känns otroligt skönt att vara klart med allt samtidigt som det enda jag kan göra nu är att vänta. Jag har ingen absolut koll på var jag vill hamna! Det enda jag vet är att jag helst skulle vilja hamna där det är varm och i en stad med lagom antal invånare, helst inte en liten by långt ute på landet. Detta är mina önskningar och jag vet att jag naturligtvis kan hamna i en by, vilket också är troligt eftersom de flesta inte hamnar i någon större stad, men jag är glad var jag än hamnar. Jag är säker på att jag kommer få ett toppenår iallafall!

Nu ska jag kolla lite på hur de olika staterna ser ut och var jag kan tänkas hamna!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Sv: Jag åker med explorius :)Ser att du åker med YFU, är dom bra?

2010-03-25 @ 08:03:16
URL: http://anneliiusa.devote.se
Postat av: Julia

Hej! Jag ska också åka till USA 2010/2011 med Explorius, hade varit kul om vi kunde länka till varandra? :)

Jättefin blogg du har :D

2010-03-25 @ 11:46:43
URL: http://hotchocolatewithcream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0