I have a dream

Just nu händer det inte så mycket angående USA, så därför bloggar jag inte särskillt ofta just nu.

Däremot tänker jag på USA väldigt mycket. Häromdan drömde jag tex. att jag fått placering i Kansas! I min dröm hamnade jag i en jättesöt liten by som såg ut ungefär som Gotland! I min dröm gränsade även Kansas till Arizona, vilket jag blev superglad över eftersom min kompis ska till Arizona, då hade vi kunnat hälsa på varandra! Såklart så gränsar inte Kansas till Arizona i verkligheten, det var bara i min dröm..

Jag hoppas verkligen jag får min placering snart! Nu är det snart bara 2 månader kvar tills jag åker! Det ska bli så roligt, tänk vilka upplevelser jag kommer få! Samtidigt som jag är hur peppad som helst på att åka är jag såklart livrädd, men vem är ine det? Det kommer inte vara en dans på rosor hela tiden och det är jag fullt medveten om. Jag hoppas jag kommer få ett underbart år iallafall!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

sweety, synd att kansas inte gränsar till az! men om du hamnar i colorado SKA vi ses. :)

2010-06-06 @ 14:33:15
URL: http://livingusa.blogg.se/
Postat av: Caroline

hejsan, ska vi länka? :)

2010-06-08 @ 00:48:06
URL: http://carolineikalifornien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0