Kan snart inte vänta längre!

Jag vill verkligen ha min placering nu! Jag tänker på det varje dag och väntar spänt på att jag ska få brev från YFU, mail eller att någon från min värdfamilj addar mig på Facebook. Det är det att jag vet inte riktigt hur jag kommer bli kontaktad om vilken placering jag fått. Jag har hört att de flesta har fått brev, men jag har även hört några som fått samtal från YFU, mail eller haft vännerförfrågningar från värdfamiljemedlemmar. Jag får hoppas att någon kontaktar mig snart iallafall!

Jag försöker förbereda mig på att jag kan hamna var som helst, men just nu har jag en konstig känsla av att jag kanske hamnar i Kansas eller Missouri. Men jag ska förbereda mig på en liten håla någonstans in the middle of nowhere, annars tror jag man lätt blir besviken.

Jag bara hoppas jag får min placering snart så jag kan boka flygbiljetter och köpa klart presenter till min värdfamilj, flygbiljetterna blir dyrare och dyrare och jag skulle gärna vilja veta hur min familj ser ut innan jag köper mer presenter :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0