It hit me like a bullet

Igår slog det mig att jag verkligen ska bort ett år. Ett år utan tryggheten, säkerheten och framförallt vännerna här hemma.

Igår var även sista dagen med min klass som faktiskt blev ganska underbar tillslut. I mitten av terminen tyckte jag det skulle kännnas skönt att börja i en ny klass när jag kommer hem, men nu skulle jag inte ha något emot att stanna i min klass! Även fast min klass nu fått starkare sammanhållning än någonsin är det sånt man får ta när man ska på utbytesår. Klassen kommer alltid finnas kvar och jag kan ju umgås med dem även fast de inte går i min klass, de finns ju på skolan!

Jag hoppas och tror det kommer vara värt det att åka iväg och ha the time of my life borta i USA!

Men jag kan inte förneka det - jag kommer att sakna alla.





Fråga gärna frågor, jag besvarar dem gärna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

När anmälde du dig till ditt utbytesår? :)

2010-06-10 @ 14:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0