You've got mail

Åh, fick mail av min värdsyster idag! Är så glad att de verkar så trevliga, snälla och att de bryr sig om mig! Mailet var jättegulligt och hon berättade om vad hon gjorde på fritiden och saker hon engagerade sig i.

Jag har även fått mail av mamman som sa att hon skulle skicka lite bilder via post eftersom det inte gick att skicka så många bilder i taget via mail! Så himla gulligt!

Jag kunde inte fått en bättre värdfamilj! Har även sett en bild på dem nu och de verkar sjukt trevliga och snälla! Det som är synd är att det är lite svårt att hålla uppe en riktig konversation via mail eftersom tidsskillnaden är så pass stor (9 timmar bakåt!!) att om jag skickar ett mail på eftermiddagen här och dom svarar på deras kväll får jag mailet mitt i natten och jag svarar då på morgonen vilket är deras natt osv... Det blev lite rörigt men ni fattar! 

Vi håller mycket mailkontakt nu och har även blivit ett mailfreak som kollar mailen var och varannan minut! Blir så glad varje gång det står att man har ett nytt mail från värdfamiljen!

                       

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Hej! Jag är också utbytesstudent! :) ska vi länka?

2010-07-08 @ 23:17:44
URL: http://fredrikaramel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0