Flygresor

Håller på att titta på flygresor nu eftersom man måste boka själv med YFU. Jag kan säga att det finns hur många alternativ som helst och det är väldigt svårt att hitta billigaste, lättaste, snabbaste osv. Det är bara att leta vidare! Just nu ser det ut som om jag kanske flyger från Sverige fredag den 13:onde... Hmm, kanske min nya turdag?

Om jag gillade min värdfamilj förut så gör jag det ännu mer nu! Ett litet mail med bara ett litet 'I can't wait to see you!' från min värdsyster får mig så mycket gladare och nu kan jag knappt vänta tills jag står där på flygplatsen och äntligen får träffa dem! Samtidigt ska det bli väldigt svårt att skiljas från alla här hemma, men jag vet ju att de kommer att vara kvar när jag kommer hem igen!

Jag kommer byta min lilla plätt till trägård mot det här - helt otroligt vackert.
 

Kommentarer
Postat av: maggis

SV: ja jag vet! :D antar att du är lika taggad som mig^^ Hoppas du får det bästa året i ditt liv nu :)

2010-07-12 @ 17:04:00
URL: http://mysigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0