Frågor

1. Blir du lätt röd i ansiktet?
Hmm.. Ganska lätt skulle jag nog säga, men det blir nog alla ibland. Tror det har minskat lite sen jag kom hit dock för jag gör pinsamma saker och gör bort mig varje dag så det är inte en så big deal längre.

2. Var det läskigt första dagen i skolan?
Ja. Visst var jag nervös, men folk var väldigt hjälpsamma och eftersom jag går i en sån liten skola kunde alla se direkt att jag var ny, så det hjälpte mycket.

3. Har du en egen dator i USA?
Ja. Jag råder alla att ta med en egen. Jag gör mycket skolarbete på den och använder den även mycket i skolan. Och allvarigt så tycker jag det är jätteirriterande när man inte kan skriva å,ä,ö.
 
3. Är folk tjocka där borta? hihihi
Nja.. Jag har faktiskt hört att Colorado är den "smalaste" av alla stater, men jag vet inte.. Svenskar är generellt smalare, men en enorm skillnad skulle jag inte säga att det är.

4. Vilket datum åkte du iväg från Sverige?
13 Augusti 2010.

5. Vem är den svenska tjejen som jag såg i två videos? Är hon också utbytis?
Det är min bästa kompis från Sverige. Vi åkte samtidigt som utbytesstudenter och jag åkte ner till Arizona och hälsade på henne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0