Back in CO

Tillbaka i Colorado nu. Tog flyget hem igår kväll. Hade underbara fyra dagar hos Cecilia och vi hade superkul. Vi shoppade, såg på film och bara umgås, precis som det brukar vara! Det kändes lite tråkigt att åka hem så snart, men det var jätteroligt att ses och jag saknar henne redan!

I måndags var jag också och hälsade på på hennes skola. Vi var tvungen att gå dit innan skolan började eftersom jag inte fick vara med på lektionerna av någon konstig anledning. Så vi gick dit strax innan sju och hon visade mig runt lite innan vi gick när klockan ringde. Det var jättefint och det verkade som en bra skola, gigantisk haha! Hennes skola har ungefär 2500 elever, min har 350...

 



Video från näe vi var i skolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0