Quit

Så slutade med volleybollen. Kände att det blev för mycket träningar. Nu har jag visserligen inte provat att träna när skolan börjar men det skulle bli för jobbigt att ha träning till sex och sedan åka hem för kvällen, då hinner man inte göra något. Visserligen är det många som sportar, men jag kan ju alltid köra någon sport i vår om jag får lust, det är ju inte för sent än! Kan numera inte gå normalt eftersom jag har träningsvärk i bokstavligen varenda del av min kropp. Jag skojar inte! Mina handleder gör så ont att det är jobbigt och gör ont att lyfta tallriken, hålla armarna i kors och det gör till och med ont att shampoonera håret eftersom man måste lyfta armarna!

Idag var väl likadant som igår, träning 07.00 AM (sista!), hem och vila, träning 16.00. Såg även en film med min värdfamilj som hette Imagine that, den var jätterolig! De tyckte det var lite konstigt att jag ville ha engelska subtitles, men de mumlade och det var lite svårt att höra med alla ljud runtomkring osv.  Jag har inget problem med att titta utan också, men om det finns så..

Imorgon ska jag sova uuut. Äntligen! Har varit uppe vid fem de senaste två dagarna.

Lägger in lite mer bilder, men då får ni faktiskt anstränga er med att kommentera lite! Kom igen, någon kommertar på 80 läsare per dag måste väl gå? Ni som kommenterat - tusen tack! Jag blir så glad!


Såhär ser typ alla bilar ut, fancy och stora. Helt tvärtom mot Sverige!


Regnigt i Colorado, molnen är nedanför bergen!

Kommentarer
Postat av: Sofia

shiit så fint det är i colorado ;o :)

2010-08-21 @ 08:43:14
URL: http://flufffys.blogg.se/
Postat av: louise

vad läskigt med molnen så långt ned...

2010-08-21 @ 14:09:52
Postat av: Familjen Fryxå

Det verkar inte nyttigt med volleyboll...aj, aj, aj...vad ont det verkar göra! Hur trivs du i familjen?

2010-08-21 @ 18:47:51
Postat av: Simone

Din blogg är lätt en utav dom bästa utbytesstudentbloggarna :) läser den varige dag !

2010-08-21 @ 22:10:44
URL: http://simmiesim.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Kul med bilder :D

2010-08-21 @ 22:46:15
URL: http://essatjej.blogg.se/
Postat av: Erika

Vilket moln! :o :o

2010-08-21 @ 23:15:13
Postat av: amanda

colorado ser så fint ut! jag åker nästa år och funderar på att välja det, men som tredjeval.. känns som att det är öde, men vet inte. rekommenderar du att åka dit ? :)

2010-08-22 @ 00:16:35
URL: http://amandakingen.blogg.se/
Postat av: Sanna

ser skit fint ut!!!

2010-08-22 @ 01:18:49
URL: http://justsam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0