Så mycket som glömts bort...

Har precis rensat ut min garderob - på riktigt. Var tvungen att göra det för att kunna packa. Förut när jag rensat har det alltid varit så att jag nästan aldrig kanstat något, utan alltid sagt: 'Det här kan jag alltid använda nån gång, även fast jag inte använt det de senaste två åren'.

Nu har jag rensat ut verkligen ALLT som jag inte använder - till och med det som jag inte använt på väldigt länge. Min lillasyster har numera en helt ny garderob kan man säga. 

Eftersom jag har en ganska stor garderob (en mini walk-in-closet) och inte städar ofta (typ aldrig) hittade jag en massa saker som jag inte visste jag hade. Till exempel:

- Ett papaply i en gammal väska från sjuan
- Ett förut borttappat halsband som jag letat i evigheter
- Borttappade örhängen som inte visste att jag tappat bort
- En minst 8 år gammal kamera med oframkallade bilder (ska bli kul att se dem!)
- Gamla affischer som jag glömt att jag någonsin haft på väggen
- En massa damm
- Nästan oanvända kläder som jag glömt bort 
- En hel låda gammalt smink som jag inte använder och funderat på att slänga bort
- En skolåda (WTF?!)
- Och en hel del annat

Men andra ord borde jag städa min garderob oftare. Mycket oftare.

Min numera städade garderob. Nästan helt tom eftersom jag har tagit ut allt som jag ska ha med mig.


Kommentarer
Postat av: Cecilia

hahahah du är rolig my, bilderna är tagna med min DIGITALkamera efter skolan. love ya

2010-08-09 @ 04:32:15
URL: http://livingusa.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha det är kul när man hittar massa saker man glömt bort :D Vad har du tagit med dig? har du skrivit en pack-lista?

2010-08-09 @ 12:35:22
URL: http://elinoz.blogg.se/
Postat av: josse

hehehe jag kunde inte undvika att se att du har en tokio hotel hoodie 8D

2010-10-02 @ 02:52:37
URL: http://josefinealexsandra.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0