Colorado

Hittar inte min kontakt converter sa min dator ar slut pa batteri och jag kan inge ladda den. Har en annan men den funkar inte for just min dataladdare. Vi ska formodligen kopa en ny imorgon, det ar darfor jag inte bloggat, min dator har varit dod. Jag skriver just nu pa min vardfamiljs dator.

Lite kortfattat var jag i Apen igar och gick pa marknaden dar min vardpappa saljer mat. Det ar grymt fint dar, ska ladda upp massa med bilder nar min dator kommer igang igen sa forlat for den daliga uppdateringen! Idag har vi ridigt hastarna western stye, helt annorlunda fran vad jag ar van vid, men det var kul!

Tack for alla kommentarer och fragor, ska svara pa dem imorgon forhoppningsvis!

Har ar hasten jag red, Joker.




Kommentarer
Postat av: Linn

Vad kul att allt har gått så bra hittills!:D Sjukt intressant att läsa om;) Vad säljer dom för mat på marknaden?:)

2010-08-16 @ 13:19:28
Postat av: Familjen Erixon

Det ser ut att vara en fin häst. Hur är det att rida honom? Hoppas ni får tag på en ny converter snart! :)

2010-08-16 @ 17:23:08
Postat av: Elin

åh vilken fin bild! det ser underbart ut i bakgrunden :)

2010-08-16 @ 20:48:24
URL: http://elinoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0