9 dagar kvar!

Nu är det 9 dagar och nedräkningen börjar på allvar!

Jag har inte börjat packa än, men vet ungefär vad jag ska ha med mig. Har provpackat en gång och det gick ganska bra. Rymdes inte allt i en väska, så ska betala för en till. Snowboardhjälm, ridhjälm och vinterkläder tar ganska mycket plats!

Jag tänker på USA hela tiden. Det är det första jag tänker på när jag vaknar och det sista jag tänker på innan jag somnar. Det är sjukt!

Jag är sjukt peppad och kan knappt vänta tills jag ska åka! Det är så roligt att läsa alla som redan åkt iväg! Lycka till till er!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej :) tänkte bara säga att jag följer din blogg :P

2010-08-04 @ 23:47:10
URL: http://sarahusa.blogg.se/
Postat av: Jossan

Jättebra blogg! Ska också åka om ngr dagar, o packningen är ju ett problem haha, hur mkt kostade en extra väska?? ;)

2010-08-11 @ 00:04:55
URL: http://Yooess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0