Movies

En kompis upplyste mig igår att namnet på orterna Los Angeles och Las Vegas faktiskt är spanska, något jag aldrig tänkt på förut! Och ändå läser jag spanska! Los Angeles betyder änglarna och Las Vegas betyder slätter. Den tanken har aldrig slagit mig förut...

Hittade även en lista över typiska High School filmer hos Cecilia, som ni ser har jag en del kvar att se! 

[x]10 orsaker att hata dig
[ ]100 Girls
[x]American Pie (+ uppföljare)
[x]American teen
[x]A Cinderella story
[x]A walk to remember
[ ]But I'm a Cheerleader
[x]Bring it on (+ uppföljare)
[ ]Boys and Girls
[ ]Can't buy me love
[x]Clueless
[ ]Can't Hardly Wait
[ ]Crazy/Beautiful
[ ]Cruel Intentions
[ ]Drive Me Crazy
[ ]Elephant
[x]En prinsessas dagbok (+ uppföljare)
[x]Freaky Friday
[x]Freedom writers
[ ]Get over it
[ ]Girl next door
[x]Grease + uppföljaren
[x]Hot Chick
[x]High school musical (+ uppföljare)
[ ]How to Deal
[ ]Igby goes down
[ ]John tucker must die
[ ]Kids
[ ]Love don't cost a thing
[x]Mean girls
[ ]Never Been Kissed
[ ]Not another teen movie
[ ]Napoleon Dynamite
[x]Picture this!
[x]Raise your voice
[ ]Rock 'n' Roll High School
[ ]Revenge of the nerds
[ ]Remember the titans
[ ]She's all that
[x]She's the man
[ ]Saved!
[x]Tonårsliv (Confessions of a teenage drama queen)
[x]Tretton
[ ]The New Guy
[ ]Whatever It Takes


Kommentarer
Postat av: Libran

Älskar High school-filmer, soft med en lista!

2010-04-08 @ 21:06:32
URL: http://libran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0