Läkarundersökning

Läkarundersökningen gick bara bra. Jag fick säga om jag hade haft några sjukdomar och fick även mitt blodtryck, puls och några småsaker kollad. Det gick på mindre än en halvtimme och kostade 750kr. Skickade in pappret till YFU i onsdags, vilket innebär att ALLA papper nu är inskickade!

Nu är det bara att vänta... Börjar bli både nervös och orolig över var jag kommer hamna men hoppas på det bästa och försöker se det positiva i allt! Alla säger att man inte ska ha några förväntningar, men det är omöjligt! nu väntar jag spänt på att få reda på var jag ska hamna vilket borde vara någon gång i början av maj!
Längtar!

Kommentarer
Postat av: My

Visst kändes den undersökningen rätt onödig för 750 kr :/ Men vad skulle man göra, det var ju ett måste att ha gjort den.



Skönt att papprena är inskickade :) Du behöver nog inte vara orolig över vart du kommer hamna någonstans. Du kommer nog till något väldigt bra ställe ska du se :D

2010-04-19 @ 16:08:48
URL: http://myusa.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Hej, jag har en fråga, när du kommer hem till sverige efter ett år i usa måste du gå då ett extra år i sverige? :)

2010-04-19 @ 20:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0