I'll spread my wings and I'll learn how to fly

Jag älskar texten i denna låt. Den passar perfekt för mina tankar om ett utbytesår.

I'll spread my wings and I'll learn how to fly
I'll take a risk
Take a chance
Make a change
And breakaway



Kan man göra delstatsval med YFU?
Jag skrev i ett tidigare inlägg att jag valt att inte göra delstatsval. Saken är den att jag tror man kan göra reigionsval, men inte delstatsval. Jag tror alltså man kan välja ett speciellt område som inehåller olika stater om man vill, men jag tror inte man kan välja en specifik stat. Mer info finns säkert på YFU's hemsida. :)

Kommentarer
Postat av: My

Jag trodde innan att man inte kunde välja vart man ville hamna med YFU. Men det kanske man kan. Men när skulle man välja det då? Jag vet bara att de frågade mig om jag hade några önskemål om vart jag ville hamna när jag hade min intervju. Men jag vet inte :P ^^

2010-04-05 @ 21:28:45
URL: http://myusa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0